close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צימרים לציבור הדתי

מערכת שורשכז שבט, תשעב20/02/2012

ישנם ברחבי הארץ צימרים המותאמים לציבור הדתי. בעלי הצימרים דואגים לתת לאורחים את כל הציוד הנדרש לשמירת השבת וכן לדאוג להפרדה בין גברים ונשים במקומות הנדרשים

תגיות:
צימר ברמות נפתלי
צילום: יח"צ אתר weekend

כשבוחרים צימר לפני חופשה מתייחסים למערכת שיקולים רחבה הכוללת תקציב שיש לנו לטובת החופשה, הסגנון המועדף עלינו - כפרי ופשוט או לחילופין מעוצב בקפידה ויוקרתי, האזור בארץ שאנו רוצים ללון בו וכמובן לטייל בסביבה והפינוקים והדברים שחשוב לנו שיהיה בצימר, כגון ג'קוזי, מכונות קפה, קמין או מערכת קולנוע ביתי. אולם לשומרי שבת חשוב קודם כל שהצימר יתקים לצרכים שלהם לפני כל השיקולים הנלקחים בחשבון.

כיום יותר ויותר בעלי צימרים מבינים את הצורך של הציבור הדתי להתארח במקום המותאם לשמירת השבת והמשמעות היא שיהיו כלים מתאימים ואבזור לשבת כגון שעון שבת, מייחם ופלטת שבת, במידה ויש בריכה זמני השהות בה יהיו שונים לגברים ולנשים כדי שתהיה הפרדה ושיהיה בית-כנסת במרחק הליכה. במידה ומוגשת בצימר ארוחה היא חייבת להיות כשרה כדי שהאורחים יוכלו להנות ממנה. דבר נוסף הוא החשיבות של גודל הצימר. כידוע, רוב המשפחות בציבור הדתי מרובות ילדים ולכן כשנוסעים לחופשה משפחתית בצימר יש צורך לוודא שאכן יש מקום לכולם, שיש מספיק מיטות או מזרונים ומיטת תינוק במידת הצורך.

רמות הכשרות משתנות בין הצימרים שחלקם ממוקמים בישובים דתיים ולכן לפני בחירת הצימר מומלץ לבדוק מהי רמת הכשרות.

המודעות בנושא צימרים לדתיים גוברת בשנים האחרונות ולכן קיבצנו עבורכם שלושה צימרים שמותאמים למגזר הדתי:

בקתות עץ אלון ברמות נפתלי
באווירה כפרית בגליל העליון על הר רכס רמים הממוקם בהרי נפתלי שוכנות שבע בקתות עץ מעוצבות. הבקתות מתאימות לזוגות ומשפחות עם עד ארבעה ילדים ובכל אחת מהן יש ג'קוזי, מטבחון מאובזר, קמין לימים חורפיים, סלון, פינת קפה טלוויזיה ומכשיר DVD. מהמרפסת ניתן לצפות בנוף הפסטורלי של רמת הגולן, לשמוע את ציוץ הציפורים מעמק החולה ולהנות מהצמחיה המקיפה את המתחם. בנוסף, ישנה סאונה יבשה וספא בו ניתן להזמין טיפולים מגוונים. ארוחת הבוקר מוגשת בחדר האוכל, ובלובי אפשר להנות ממשחק בשולחן ביליארד או לנוח בפינות הישיבה.

נוף חרמון ברמות נפתלי
במתחם עם חצר גדולה ומטופחת ונוף לחרמון שוכנות חמש סוויטות מאבן מרווחות ומאובזרות. הסוויטות מתאימות לזוגות ומשפחות עם עד שלושה ילדים וכוללות ג'קוזי מפנק, חדר שינה גדול, טלוויזיה בכבלים, מטבח מאובזר ומרפסת מרווחת עם פינת ישיבה. כמו-כן, ניתן להזמין טיפולים שונים בתאום מראש. במקום ישנו חדר אוכל גדול המתאים לארוחות משותפות של וניתן להשכירו לאירועים מיוחדים. בחצר ישנה גינה מטופחת, פינות ישיבה, נדנדה ופינת מנגל. באזור ישנם מסלולי טיולים רבים ואטרקציות מגוונות כגון צוק מנרה, החצבאני וכמובן אתר החרמון.

סוף הדרך ימינה בחצור הגלילית
ארבע סוויטות חדשות ומפוארות שוכנות בלב הגליל על צלע הר. הסוויטות המרווחות מתאימות לזוגות ולמשפחות עם עד ארבעה ילדים ומלבד הדברים הסטנדרטיים בצ'ימרים, הן כוללות ג'קוזי השקוע ברצפה, קמין, פינת קפה, סלסלת פירות, שתיה קלה, חלוקי רחצה ואינטרנט. לכל יחידה יש מרפסת המשקיפה לנוף מרהיב של הרי הגולן והחרמון. בחצר המתחם יש פינות ישיבה, ערסל, ג'קוזי ספא גדול, בריכת שחייה ומנגל גדול.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה